Pokud máte se zařízením od nás problém, mrzí nás to.
Zařízení prosím, pošlete na adresu:
jaknovy.cz
Jan Jetmar s.r.o.
T. G. Masaryka 621
565 01 Choceň
Připojte popis závady. O zařízení se postaráme v nejkratší možné době.
Prosím, odstraňte ze zařízení hesla a přístupové kódy, odhlašte Apple ID. Zařízení tak bude možno hned servisovat.
Můžete využít bezplatného svozu reklamace.
Zákazník nahlásí unikátní kód zpětné zásilky při podání na jednom z podacích míst Zásilkovna.
Obsluha podacího místa sama vytiskne štítek, nalepí ho na zásilku a předá zákazníkovi potvrzení o převzetí zásilky.
Unikátní kód sdělíme zákazníkovi emailem.
Zablokované, nebo nedohášené zařízení bude ovráceno bez opravy zpět.