Pokud máte se zařízením od nás problém, mrzí nás to.

Zařízení prosím, pošlete na adresu:

jaknovy.cz
Jan Jetmar s.r.o.
T. G. Masaryka 621
565 01 Choceň


Připojte popis závady. O zařízení se postaráme v nejkratší možné době.

Prosím, odstraňte ze zařízení hesla a přístupové kódy, odhlašte Apple ID. Zařízení tak bude možno hned servisovat.

Můžete využít bezplatného svozu reklamace.

Zákazník nahlásí unikátní kód zpětné zásilky při podání na jednom z podacích míst Zásilkovna.
Obsluha podacího místa sama vytiskne štítek, nalepí ho na zásilku a předá zákazníkovi potvrzení o převzetí zásilky.

Unikátní kód sdělíme zákazníkovi emailem.


Zablokované, nebo nedohášené zařízení bude ovráceno bez opravy zpět.